Powered By Blogger

neděle 9. srpna 2015

Potkali se v Paříži s Adamity v Londýně a Brightonu - 2. část "Cesta za ZVONÍKEM!"


Tak a jsem zpátky s druhou částí fotoreportáží... Jak už nadpis napovídá, vydáme se za Zvoníkem. :-) Tudíž ke katedrále Notre Dame. Minule jsme skončili před Louvrem, tak teď navážeme.

Přešli ulici a ocitli se na břehu Seiny.  Akorát se celá Paříž probouzela, slunce pomalu vycházelo, od vody bylo trošku zima. Podél Seiny jsou, myslím, takové malé výklenky, něco jako stánky. Chodila tam ženská a ty stánky odemykala. Vzpomněla jsem si na tetu, jak mi říkala, že když byla v Paříži, byli všude kolem Seiny umělci a obchodníci, kteří prodávali sortiment od staré konvice z 15. století až po nějakou panenku bez hlavy.


Uviděli jsme "most zamilovaných" Popravdě? :-D Vůbec jsem si ho takto nepředstavovala. xD Ale ten počet zámků mě ohromil... Na první fotce je jen část "mostu". To jsem si říkala: "To je všechno?" Pak se podívám vedle sebe a je tam to, co je na třetí fotce. :-)





A zase pohled na Seinu. Tentokrát i s Železnou Lady v pozadí :-)


Proč sem dávám tuhle fotku? Protože tady budu bydlet! :-D Nevím sice, co to je, ale hrozně se mi to líbí :-3



A my šli a šli, přešli přes Seinu a zastavili se až před Notre Dame. Mně se to tam hrozně líbilo! Působilo to tak...staře, zachovale, dokonale! :-) No a začala jsem si zpívat Stín katedrál :-D Celá já :-)
A před katedrálou nás začali obtěžovat prodejci kovových Eiffelovek. Deset za dvě eura, je to výhodné, ale učitelka nám řekla, ať si jich ani nevšímáme, že by nás mohli okrást. Měla jsem z nich hrozně divný pocit.





Uvnitř nám učitelka řekla, že se tam fotit nesmí. Jenže kamarádka jí na to odvětila, že tady všichni fotí, takže jsem JÁ byla vyslána zeptat se securiťáka, zda si můžu udělat jednu fotku. Přišlo mi, že na mě hledí jako na debila a řekl, že si jich můžu udělat klidně deset. :-D Taková přechcávka! :-D
Uvnitř to bylo ještě krásnější než venku. Pro ukázku přidávám jen dvě fotky oken. Kdo chce vidět víc, nechť si tam zajede. :-D :-)



No a abyste věřili, že jsem tam opravdu byla, zde je fotka i s mou maličkostí :-/ :-) :-D



A to bych nebyla já, abych si nevyfotila obsah pravého pařížského pekařství :-D P. S.: Mají výborné croissanty... :-3 :-)


Tak druhý díl je za námi. Zvoníka jsem neviděla, jaká škoda. Příště už bychom se mohli dostat až k Invalidovně, možná... :-D
Co vy zatím na to? Chtěli byste se do Paříže podívat? Nebo už jste tam snad byli? :-)

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Zase ty? :D Legoslav je hold všady :D

      Vymazat
    2. No ještě aby ne :D potom by nikdo nemohl střílet skřety :D

      Vymazat
  2. No teda...takový množství šrotu... Stejně je to zajímavá pověra, to s těmi zámečky... :D
    ARGH! Jsou prázdniny a já už tak degeneruju! Jak jsem ten Notre Dame zahlédla, začala jsem na něm podvědomě popisovat architektonické znaky typické pro gotiku :D Au!
    Bod za záchvat smíchu způsobený historkou s fotkami. Potřebovala jsem to :D

    OdpovědětVymazat