Powered By Blogger

středa 12. srpna 2015

Potkali se v Paříži s Adamity v Londýně a Brightonu - 3. část "Bolest hlavy snadno rozptýlí křídla holubí"

Takže trhám osobní rekordy. Tolik článků během několika dní, to je rekord. Myslím, že to je i jednoduchostí blogspotu... Takže dneska se podíváme do Latinské čtvrti konkrétně k Pantheonu, dostaneme se nejspíš i do Lucemburských zahrad. Dneska to nejspíš nebudu moc obkecávat, spíš zde bude víc fotek, poznámky si nechám nejspíš až k Invalidovně a pak k Eiffelovce... :-)

Latinskou čtvrtí, která se tak jmenuje díky tomu, že zde bylo hodně vzdělanců mluvících latinsky (a já si vždycky myslela, že kvůli latinským tancům :-D), jsme se dostali k Pantheonu.



Jakmile jsme si to zde prohlédli, vyrazili jsme do Lucemburských zahrad. Tam mě začala bolet hlava. Tuším, že Míša mi dávala Ibalgin. Nevím, zda-li to bylo tím Ibalginem nebo tím, že jsem se nějak rozptýlila, o což se mimochodem postarali i všeteční holubi, ale hlava mě bolet přestala! :-) Tuším, že v tomto parádním sídle je senát či něco podobného :-)




No já jsem prostě musela zapózovat xD


Jezírko a socha. V tom jezírku jsou tuším kapři, co jsem tak občas zahlédla.



A již zmiňovaní holubi :-D Bylo to celkem vtipné, dotírali i na učitelku :-D



Toto je poslední fotka ze zahrad. Hrozně se mi líbí! ^^



Tak co vy na to? Celkem mě štve, že nikdo nekomentujete, kromě Lega :-D

5 komentářů:

  1. Ach... Jak ti závidím, taky bych takhle někam vyjela (kolikrát už jsem to řekla? Nevím) :D Fotky jsou úžasné, no stejně se to nedá srovnat s tím, vidět to naživo...
    Ta fotka v zahradách je podle mě bez vady - dobrá kompozice :3
    (a teď jdu okomentovat i zbytek, kam jsem se kvůli tomu zasr@&#!¿ tabletu, co jak dlouho odmítal spolupracovat - překvapení? Neřekla bych -, nemohla vyjádřit)

    OdpovědětVymazat