Powered By Blogger

sobota 29. srpna 2015

Potkali se v Paříži s Adamity v Londýně a Brightonu - 6. část "Tady mají ty ryby fakt rádi!"

Tak a je zde další část mého putování. Tentokrát už z Brightonu. Ze začátku se to pokusím nějak obkecat, pak ale nečekejte nic extra, ju? :-) :-D

Poté, co jsme absolvovali náročnou prohlídku Paříže, jsme zamířili k autobusu. A polovina lidí vytuhla...Včetně mě :-D (mou chrnící fotku přidám možná v nějakém extra článku plném mega ulítlých selfíček :-D ) Tož tak...Jak jsem se probudila, zbývala ještě zhruba hodina na hotel F1. Tak jsme vymýšleli blbosti. Třeba zpívání "Skákal pes" v jazyce Pána prstenů. Nejvtipnější byla naše verze Gluma xD...No ale o tom třeba později. V autobuse nechali řidiči kolovat listinu, kde jsme zaškrtávali, kdo chce na večeři párky.
Dorazili jsme do hotelu. No, hotelu...Mé představy o hotelu snů se rozplynuly! Bylo to něco jako noclehárna pro kamioňáky. Ale i tak, bylo mi jedno, kde si ustelu, jelikož jsem byla nehorázně utahaná. Pokoje vypadaly jako kajuty nějaké lodi. I chodby, dveře,...Na pokoji jsme byli samy dvě se Zuzkou, což bylo super-všichni ostatní byly po třech, chicht :-D. No dále byla večeře (párky od autobusáků), sprcha, vyčištění zubů...Už jsme chtěli jít spát, když mi zavolal spolužák, jestli nechci guláš :-D Tak jsem si šla o dva pokoje dále pro maďarský guláš :-D Z okna mi pak házel ještě rohlík xD A já ho chytila! :-D Maďarák byl ostrý jak sviňa...Dojedli jsme a znovu vyčistili zuby :D Přiznám se, za ten večer jsme si je vyčistili celkem třikrát :-D A zalezli do duchen :-) Spali jsme na manželské loži, he :-D...
Ráno nás vzbudil budík na tabletu a nepříjemné počasí. Pršelo, a to celkem dost. Tak jsme si dali sklenku džusu a vyrazili. Já jsem se tak modlila, aby bylo v Anglii hezky! Dojeli jsme do Calais a vjeli do tunelu. Řidiči nám říkali, že kdo vyfotí pod vodou nějakou rybu, dostane pepsi zdarma. Tak jsme se vyhrnuli z busu a...neuvědomili si, že ten tunel není průhledný a v oknech byla jen tma :-D...Tak jsme trošku naletěli, mno :-/ :-D Tak a tady je tunel :-)


Vypadalo to, že mé modlitby byly vyslyšeny a v Anglii bylo počasí jako ze škatulky. Prostě se nad námi někdo seshora smiloval! :-)
Asi po hodince cesty jsme zastavili u nějakého benzinko-obchodu...Tam nám učitelky mazali bagety s marmeládou, abychom něco posnídali. Pokračovali jsme směr Brighton. Cestou jsem se dívala z okna a občas zahlédla i takové ty zděné anglické baráčky. Hrozně se mi líbíííí... :-3 No a dělali jsme ještě i něco jiného :-D Jak jsme přijížděli do Brightonu, seděla jsem zrovna s velkým Bobromilem (alias Kačkou :-) ) a před námi seděla Míša. A spala. A Katy jí svázala tkaničky k sobě. Bohužel, jak se vzbudila, hned si toho všimla... :-D


Brighton mě naprosto uchvátil! *_* Je to tam takové...no...prostě úžasné! :-D A poprvé jsem viděla moře, to je ostuda, co? :-D Na této fotce jsem chtěla zachytit plachetnice, ale ti dva mi tam vlezli...Sakra -_- :-D


Bus zastavil před (ruským) kolem kousek od 500 metrů dlouhého mola.


Neměli jsme moc času na rozhlížení a vyrazili rovnou do Podmořského akvária.



Hned jak jsem tam vešla, pomyslela jsem si: "Tady to nebude takový humus jako v Ostravě, tady to vypadá, že mají ty ryby fakt rádi!" :-)


Skákli jsme si se ženama na záchod a co nevidíme-na dveřích kabinky je taková super žraločí fotka-dáme selfie, ne? :-D Tak jsme se tam všechny pofotili s dvěřmi od hajzlíku :-D


Teď už jen krátce. Prošli jsme si to všechno, vyfotili, Byl tam podmořský tunel, což mi přišlo naprosto úžasné. Víte, jaký je to good pocit, když jdete a nad hlavou vám prosviští žralok, rejnok nebo kareta? :-D Taky jsme si hladili ježovku, hvězdici, sasanky a takové ty malé kraby :-) Teď přidám jen pár fotek těch živočichů, za kvalitu se omlouvám :-(















To by z akvária mělo být nejspíš vše :-) Příště už se dostaneme k Royal Pavillonu :-)
Tak jak se vám to zatím líbí? :)

4 komentáře:

  1. Ze všech lidí, který znám a vím, že byli v Anglii, jsem asi jediná, kdo tam dvakrát jela trajektem :D
    Interiér akvária mi připomíná nějakou gotickou kapli podle té klenby :D
    A se "žralokem" bych se vyfotila asi úplně stejně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem chtěla jet trajektem :-(
      I mně to připomínalo gotický chrám či něco podobného... :D

      Vymazat